• Головна
  • Умови надання послуг інтернет-магазином

Умови надання послуг - "Ковбасна справа"

Публічна оферта

ВИЗНАЧЕННЯ

"Ковбасна справа" - інтернет-магазин, доступ до якого здійснюється через web-сайт, що має адресу в мережі Інтернет kovbasnasprava.com.ua (Сайт) або мобільні додатки, що дозволяє зареєстрованим Покупцям здійснювати покупки на умовах, викладених у даній оферті та на окремих сторінках (розділах) Сайту.

Адміністратор - ФОП Безрукава Т.В., що є власником Сайту та мобільних додатків, що встановлює єдині правила розміщення та продажу Товарів в інтернет-магазині "Ковбасна справа"

Покупець - фізична особа, яка досягла 18-річного віку і має повну дієздатність, що зареєструвалася для придбання Товарів в інтернет-магазині "Ковбасна справа" для особистого некомерційного використання (споживання).

Продавець - адміністратор або інший суб'єкт господарювання, який розміщує пропозицію щодо придбання Товарів в інтернет-магазині "Ковбасна справа". Назва Продавця зазначається у документах, що підтверджують факт передачі товару Покупцю.

Товар - матеріальний об'єкт, який пропонує Продавець для придбання Прокупцем, із зазначенням ціни, назви, опису, характеристик та інформації про його доступність.

Пункт видачі - місце видачі/отримання Товару, узгоджене із Замовником.

Розрахунковий документ - товарний чек встановленої форми та змісту, що підтверджує факт продажу товарів, роздрукований чи заповнений вручну. Надається на вимогу Покупця.

Акція - обмежений кількістю днів/годин, протягом якого Продавець пропонує до продажу в інтернет-магазині "Ковбасна справа" певний перелік Товарів на особливих умовах, викладених у даній оферті.

Замовлення - відповідним чином оформлений та розміщений запит Покупця (заповнені відповідні поля у розділі "Оформлення замовлення"), на продаж та доставку за вказаною Покупцем адресою з обраного переліку Товару, із зазначенням його кількості, прийнятої Продавцем.

Персональний рахунок - віртуальний рахунок, який використовується для обліку коштів при поверненні Покупцем Товару з метою їх використання для оплати (повної або часткової) замовлених надалі Товарів.

Промокод (літерно-цифровий код) – знижка на майбутні покупки, виражена у відсотково-грошовому еквіваленті.

Програма лояльності – програма (передоплачений сервіс), учасникам якої надаються, зокрема, особливі умови доставки, повернення Замовлень та інші спеціальні пропозиції.

1. РЕЄСТРАЦІЯ

1.1. Для того, щоб робити покупки в інтернет-магазині "Ковбасна справа", необхідно пройти реєстрацію: заповнити реєстраційну форму, авторизуватися через електронну пошту або одну із зазначених соціальних мереж.

1.2. Зареєструвавшись, Покупець тим самим гарантує, що зазначені ним дані (П.І.Б., мобільний телефон, e-mail тощо) є правдивими, а також погоджується на передачу Адміністратору своїх персональних даних, їх обробку, зберігання та використання в тому числі третіми особами, які залучаються до виконання умов даної оферти.

2. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

2.1. Для оформлення Замовлення Покупець обирає Товар (найменування, кількість, інші активні характеристики) та надсилає заявку Продавцю, натиснувши на кнопку "Оформити замовлення".

2.2. При оформленні Замовлення купівлю Покупець гарантує досягнення їм 18-річного віку, наявність повної громадянської правосуб'єктності.

2.3. Оформляючи та спрямовуючи Замовлення до виконання, Покупець тим самим підтверджує, що:

  • він погоджується з усіма умовами, викладеними у цій Публічній оферті, і беззастережно їх приймає;
  • він ознайомився з інформацією про Товар, наявність (відсутність) преференцій, знижок, особливих умов оплати та/або доставки тощо, отримав її в обсязі, достатньому для здійснення покупки;
  • всі дії, які їм будуть здійснені, не суперечитимуть умовам цієї Публічної оферти;
  • товар замовляється (придбається) ним сумлінно, з метою особистого (некомерційного) використання

2.4. Після отримання Замовлення від Покупця Адміністратор здійснює його обробку та надсилає підтвердження на електронну пошту: номер замовлення, найменування замовлених товарів, їхню ціну, кількість, суму замовлення, особливості доставки, оплати або на номер мобільного телефону: номер замовлення та суму замовлення.

2.5. Замовлення вважається прийнятим до виконання, а договір купівлі-продажу між Покупцем та Продавцем укладеним після отримання Покупцем електронного повідомлення на адресу електронної пошти, вказану при реєстрації, з підтвердженням факту прийняття Замовлення.

2.6. Продавець має право відхилити Замовлення у разі несплати товару Замовником протягом 3 днів або фактичної відсутності Товару на складі. У такому разі права та обов'язки Сторін, пов'язані з продажем, доставкою та передачею замовленого Товару Покупцеві та оплатою його Продавцю передбачені даною офертою, припиняються, а вартість Товару, сплачена Покупцем банківською картою онлайн, повертається на картку, з якої було здійснено оплату.

2.7. Продавець докладає максимум зусиль для надання інформації про товар якомога точніше. Однак через технічні причини не виключені ситуації, за яких інформація може містити неточності або виглядати неповною. Тому Продавець залишає за собою право виправляти помилки, змінювати чи оновлювати інформацію про товари у будь-який час.

2.8. Враховуючи специфіку візуального відображення різних Товарів на Сайті, екрані монітора (екрані мобільного пристрою), деякі товари, упаковка та кольори можуть відрізнятися від реальних зразків.

2.9. У разі виявлення суттєвих неточностей в описі замовленого Покупцем Товару, Продавець зобов'язаний повідомити Покупця про виявлені неточності та самостійно відмовитися від виконання або надати Покупцеві можливість відмовитись від Замовлення.

2.10. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватись співробітник інтернет-магазину "Ковбасна справа", який уточнює деталі Замовлення, час, умови доставки та оплати. У разі неотримання (неможливості отримання) підтвердження від Покупця або отримання недостовірної інформації щодо оплати, способом доставки Продавець має право скасувати таке Замовлення.

2.12. Інтернет-магазин "Ковбасна справа" може проводити різноманітні маркетингові заходи, за умовами яких зареєстрованим Покупцям надаються знижки, промокоди та інші спеціальні пропозиції. Правила проведення та участі у таких заходах розміщуються на Сайті окремо.

3. ПРОПОЗИЦІЯ ТОВАРІВ В АКЦІЯХ

3.1. Придбання Товарів, які пропонуються в рамках Акцій, регулюється положеннями цієї Публічної оферти, з урахуванням наступного:

  • Умови, на яких Товари пропонуються до придбання в рамках Акцій, діють протягом обмеженого проміжку часу: від кількох годин до кількох днів;
  • Термін доставки Товару, замовленого Покупцем у рамках Акції, обчислюється з моменту її завершення та становить орієнтовно 5 – 8 календарних днів.

3.2. Акції є маркетинговими заходами.

4. ЦІНА ТА УМОВИ ОПЛАТИ ТОВАРУ

4.1. Ціна Товару вказується в українській гривні, визначається з урахуванням податкового статусу Продавця та не включає вартість доставки.

4.2. Продавець має право в односторонньому порядку без попередження змінювати ціни запропонованих для придбання Товарів. Зміна ціни не допускається після того, як Замовлення було прийнято Продавцем, а Покупець отримав повідомлення, що підтверджує прийняття Замовлення.

4.3. Покупець може здійснити оплату замовленого Товару:

  • банківською карткою Visa або MasterCard після оформлення Замовлення або його прибуття до відділення «Ковбасна справа»;
  • перерахуванням коштів безпосередньо перед отриманням Товару, на банківський рахунок Продавця, самостійно чи через уповноважену особу;
  • готівкою у терміналах, призначених для переказу грошових платежів;
  • готівкою у пункті видачі Товару;
  • засобами з Персонального рахунку/Бонусами з урахуванням умов та обмежень, викладених у розділах "Персональний рахунок" та "Бонуси".

4.4. У разі виявлення зловживання з боку Покупця правами, наданими йому як споживачеві законодавством та умовами даної Публічної оферти (замовлення товарів в обсягах, що перевищують розумні потреби споживача, одночасне замовлення партії товарів (один артикул, різна кількість/упаковка та ін.), відсоток скасування, відмов і повернень, що перевищує розумний), Продавець має право обмежити Покупця у способах оплати товару та вимагати виключно передоплати банківською карткою в момент оформлення Замовлень.

4.5. Товар, на момент його передачі, має бути повністю сплачений Покупцем.

5. ПОРЯДОК ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ

5.1. Доставка здійснюється по всій території України, за винятком окупованих районів Луганської, Донецької областей та Криму.

5.2. Доставка Товарів Покупцю здійснюється кур'єрською службою доставки "Нова пошта".

5.3. При оформленні Замовлення Покупець може самостійно вибрати вид доставки - отримання у відділенні служби доставки "Нова пошта" або у пункті видачі Товару "Ковбасна справа"

5.4. З метою забезпечення оптимальних умов доставки Адміністратор автоматизовано формує Замовлення, аналізуючи кількість Товарів, доданих Покупцем у кошик, їх види, категорії, вартість, габарити та інші характеристики.

5.5. Кількість та вартість сформованих Замовлень відображається при завершенні оформлення/підтвердження Покупцем покупки Товарів.

5.6. Вартість доставки Замовлення визначається відповідно до тарифів служби доставки "Нова пошта", з урахуванням того, чи є Покупець учасником тієї чи іншої Програми лояльності.

5.7. Покупець оплачує вартість доставки Замовлення як окремої послуги, що надається йому, безпосередньо службі доставки "Нова пошта". Послуга доставки вважається наданою у момент отримання Замовлення Покупцем. Покупець погоджується, що вартість доставки Замовлення як окремо наданої послуги не підлягає поверненню у випадках, коли Покупець повертає Товар та йому повертається раніше сплачена вартість Товару відповідно до положень Закону України "Про захист прав споживачів".

5.8. Доставка Замовлення здійснюється вибраним Покупцем у спосіб, орієнтовно в строк від 1 до 8 календарних днів з моменту його оформлення.

5.9. Продавець докладає всіх зусиль дотримання зазначених їм орієнтовних термінів доставки. Затримки доставки можливі внаслідок непередбачених обставин, що перебувають поза контролем Продавця. Продавець, у разі виникнення таких обставин, інформує Покупця та погоджує нові умови доставки електронною поштою або телефоном.

5.10. Замовлення вважається виконаним Продавцем у момент його фактичної передачі Покупцю під розпис при отриманні Товару у пункті видачі "Ковбасна справа" або відділення Нової пошти. Для отримання Замовлення у відділенні Нової пошти Покупцю необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

5.11. Право власності на Товар та пов'язані з ним ризики переходять від Продавця Покупцю у момент передачі Товару. Підтвердженням переходу права власності на Товар є підпис Покупця у товарному чеку, виданому Продавцем, у квитанції виданою службою доставки або кур'єром.

5.12. Покупець має право порушити цілісність упаковки Товару, а також розпорядитися Товаром будь-яким іншим способом на власний розсуд, беручи до уваги встановлені Публічною офертою обмеження лише після його повної оплати. Це положення не позбавляє Покупця прав, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів" щодо повернення Товару належної та неналежної якості.

5.13. Учасникам програм лояльності пропонуються спеціальні умови доставки, знижки на Товар і т.п., розміщені на Сайті у відповідних розділах.

6. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

6.1. За умови дотримання вимог щодо належного зберігання, застосування та експлуатації Товару Продавець гарантує високу якість Товару протягом терміну гарантії. Строк гарантії на Товар складає 14 календарних днів, якщо інше не встановлено виробником та/або законодавством.

6.2. Строк гарантії обчислюється з моменту передачі Товару Покупцеві, який зазначається у відповідному документі.

7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

7.1. У разі якщо Товар не відповідає очікуванням Покупця, він має право повернути Товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту його отримання за умови дотримання умов, передбачених Законом України "Про захист прав споживачів".

7.2. Не підлягають поверненню Товари належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19.03.94 р. № 172".

7.3. Повернення Товару здійснюється шляхом відправки його за адресою, вказаною у бланку повернення, на ім'я Продавця.

7.4. Покупець зобов'язаний заповнити заяву на повернення (бланк повернення), вказавши найменування та кількість товару, що повертається, об'єктивних причин повернення, способу повернення грошей, а також упаковати Товар: покласти назад у коробку або пакет і вкласти в нього заяву.

7.5. Товар, що повертається, повинен мати товарний вигляд не мати слідів пошкодження, використання, експлуатації, дефектів, повинна бути збережена упаковка, т.п.

7.6. При поверненні (надсилання за допомогою служби доставки) Товару, що постачається в індивідуальній упаковці (упаковці виробника), необхідно упаковати такий Товар додатково, зберігши вигляд Товару в індивідуальній упаковці. Продавець має право відмовити в прийомі товару, що повертається, якщо він був запакований неналежним чином, внаслідок чого на ньому (на індивідуальній упаковці) залишилися сліди та/або пошкодження (в т.ч. що виникають при його транспортуванні (подряпини, пом'ятості, нанесення маркування, додаткова) фіксація скотчем вантажу та/або супровідних документів та ін.) - як Товар, товарний вигляд якого не збережений Покупцем.

7.7. У разі не надання будь-якого із зазначених у п.8.4. документів, даних чи іншої інформації, Продавець не зобов'язаний приймати Товар та виконувати вимоги Покупця, пов'язані з поверненням Товару. У таких випадках Продавець не зобов'язаний пересилати отриманий як повернення Товар назад Покупцеві та платити за його зворотне відправлення.

7.8. Продавець має право не приймати Товар, якщо він відправлений післяплатою.

8. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

8.1. Повернення Товару неналежної якості здійснюється протягом гарантійного строку у порядку та у строки, встановлені законодавством, та/або зазначені Продавцем/Виробником при наданні інформації про Товар, а також у супровідних документах на Товар.

8.2. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків (істотних недоліків) повернутого Товару, які виникли з вини виробника Товару або через його фальсифікацію, підтверджених при необхідності висновком експертизи, Продавець, у порядку та в строки, встановлені законодавством, та з урахуванням обов'язкових для Сторін умов цієї Публічної оферти, повертає Покупцю сплачену за Товар грошову суму.

8.3. Вимоги Покупця мають бути пред'явлені шляхом надсилання письмової заяви на адресу:

8.4. Якщо разом із Товаром Покупцеві було надано технічний паспорт, гарантійний талон або інший документ, вимоги Покупця розглядаються Продавцем лише за умови надання зазначених документів.

8.5. Продавець має право відмовитися від прийому Товару, надісланого Покупцем без надання зазначених документів, а також не розглядати заяву Покупця до усунення допущених ним недоліків. У разі не усунення Покупцем недоліків протягом 1 місяця, зобов'язання Продавця щодо забезпечення безпеки такого Товару припиняються, і він має право розпорядитися Товаром на власний розсуд. Продавець не зобов'язаний здійснювати зворотне відправлення Товару, заява за яким оформлена неналежним чином.

8.6. Вимоги Покупця не підлягають задоволенню, якщо буде доведено, що дефекти Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром, умовами його зберігання або умовами повернення.

8.7. Вимоги Покупця мають бути розглянуті протягом 14 робочих днів із моменту їх отримання.

9. ПОВЕРНЕННЯ ВАРТІСТЬ ПОВЕРНЕНОГО ТОВАРУ

9.1. Гроші повертаються Покупцеві після отримання Товару та обробки Продавцем належним чином заповненої Покупцем заяви на повернення.

9.2. Гроші можуть бути повернуті Покупцю одним із наведених нижче способів: - на банківську картку, що належить Покупцю; - на Персональний рахунок; - Поштовим переказом.

9.3. Термін повернення грошей залежить від обраного способу (у строк від кількох годин до 3 банківських днів - при поверненні на картку або Персональний рахунок; і протягом 15 банківських днів при поверненні поштовим переказом.

9.4. Термін повернення грошей з проблемних повернень (невідповідність замовленому на Сайті, пошкодження тощо) може відрізнятися від зазначеного вище (на термін з'ясування Продавцем причин пошкодження, підтвердження невідповідності тощо).

9.5. Повертаючи гроші на Персональний рахунок, Покупець, з метою забезпечення можливості використовувати їх для оплати своїх подальших покупок та враховуючи, що Товари в інтернет-магазині "Ковбасна справа" пропонуються до продажу різними Продавцями, на підставі ст.520 Цивільного кодексу України, дає свою згоду на заміну боржника у зобов'язанні.

10. ІНШІ УМОВИ

10.1. Усі правила та умови здійснення/виконання окремих дій/операцій, розміщені у відповідних розділах Сайту, є невід'ємними частинами (додатками) цієї Публічної оферти, що встановлює взаємні права та обов'язки Сторін. Продаж Товару регулюється також Законами України "Про електронну комерцію", "Про захист прав споживачів", "Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями"; та іншими законодавчими актами у частині, що не суперечить специфіці електронної комерції.

10.2. Продавець має право без попереднього повідомлення вносити зміни до тексту цієї Публічної оферти та/або Додатків. Зміни до Публічної оферти набирають чинності після їх публікації та застосовуються до будь-якого Замовлення, зробленого після їх публікації.

10.3. Продавець та Покупець підтримують зв'язок через використання електронної пошти, телефонного зв'язку (SMS, MMS), Telegram, Viber, мобільних додатків, оголошень та/або повідомлень. Покупець погоджується, що всі повідомлення, дані або інша інформація, що надається в електронному вигляді, мають юридичну силу та прирівнюються до документів, складених у письмовій формі.

10.4. Якщо Покупець бажає відмовитись від розсилки інформації від інтернет-магазину "Ковбасна справа", він має звернутися до служби підтримки. Запит буде виконано протягом доби з моменту прийняття запиту.

10.5. Якщо Покупець з будь-якої причини бажає припинити покупки в інтернет-магазині "Ковбасна справа" та видалити свій профіль, йому необхідно звернутися з цим питанням до служби підтримки.

10.6. У разі порушення даної Публічної оферти та замовлення Товару для комерційної (підприємницької) діяльності (подальшого продажу) на умовах, які надані Покупцям інтернет-магазином "Ковбасна справа" як кінцевим споживачам, Покупець повинен відшкодувати Продавцю збитки, пов'язані з таким порушенням.

10.7. Адміністратор залишає за собою право блокувати Покупця (позбавити його можливості замовляти та купувати Товари), звертатися з відповідними заявами до правоохоронних органів та передавати їм дані такого Покупця у разі, якщо якісь дії Покупця, на думку Адміністратора, мають ознаки зловживання, шахрайства та /або можуть завдати шкоди інтересам інших покупців та/або третіх осіб.

Чому обирають «Ковбасну справу»?
Декілька головних переваг нашого інтернет - магазину
Широкий асортимент
Широкий асортимент

Широкий асортимент обладнання для виготовлення ковбасних виробів в домашніх умовах

Высокое качество
Висока якість

Пропонуємо тільки якісні продукти від кращих українських та європейських виробників

Доступные цены
Доступні ціни

Оптимальне співвідношення ціна / кількість / якість - головна риса асортименту нашого магазину

Доставка по Украине
Доставка по Україні

Доставка замовлень по Україні «Новою поштою», Укрпоштою або самовивіз у Дніпрі!