Умови відвантаження та доставки замовлень
Доставка замовлень в інтернет-магазині «Ковбасна справа»
Ми здійснюємо доставку по всієї території України, крім окупованих районів Луганської, Донецької областей та Криму.
Відвантаження замовлень
Відвантаження замовлень здійснюється тільки у робочі дні з 10:00 до 17:00.
Якщо замовлення було оформлено у робочий час з 10:00 до 15:00, відправлення товару здійснюється у цей же день. Якщо ж Ви оформили замовлення після 15:00 або у неробочий час, відправка товарів здійснюється на наступний робочий день.
Після відправки замовлення на Ваш контактний номер телефону, вказаний при оформленні замовлення, буде відправлено SMS-повідомлення з номером товарно-транспортної накладної.
Доставка
Самовивіз (тимчасово недоступна)
Забрати товар можна у офісі нашої компанії, попередньо погодивши час.
Пересилка
"Укрпошта"
Доставка кур'єрською службою "Укрпошта" здійснюється на умовах та за тарифами "Укрпошта". Терміни доставки непередбачувані.
"Нова Пошта"
В інші регіони України замовлені товари доставляються кур'єрською службою "Нова Пошта" на вказаний вами склад. Зазвичай протягом 1 - 3 днів.
В день прибуття замовлення, на вказаний при оформленні склад / відділення "Нової пошти", Ви отримаєте SMS-повідомлення від оператора "Нової Пошти" про прибуття вантажу з зазначенням відправника та номером товарно-транспортної накладної.
Для отримання товару не забудьте взяти документ, що засвідчує вашу особу.
Кожна посилка страхується на повну вартість товару. У разі втрати або пошкодження товару відповідальність несе транспортна служба.
Будь ласка, особисто перевірте посилку в момент її отримання. Якщо ви знайшли будь-які пошкодження, пред'являйте претензії транспортній службі.
Обов'язково зверніть увагу на те, що за несвоєчасне отримання замовлення й зберігання більш ніж 5 днів, "Нова пошта" нараховує пеню, яку Ви будете зобов'язані сплатити, тому переконливе прохання, забирати замовлення вчасно!
Якщо Ви бажаєте дізнатися стан замовлення, Ви завжди можете зателефонувати в офіс "Нової Пошти" за безкоштовним телефоном 0 800 500 609, повідомивши оператору номер декларації або зайти на сайт "Нової Пошти" та скористатися послугою "Відстежити вантаж".
Інше
При виникненні будь-яких питань Ви можете зателефонувати за номером +38 (050) 264-55-33, написати на електронну пошту kovbasnasprava@gmail.com або скористатися формою зворотного зв'язку. Компанія залишає за собою право на власний розсуд відмовити в обслуговуванні клієнта.